Salg og levering

Leveringsbetingelser

Levering af blomster,vin og chokolade sker mellem kl. 08.00 og kl. 18.00, mandag til lørdag.
Levering til firmaadresser vil ske inden kl. 16.
Levering af blomster til begravelse, vil ske inden det aftalte tidspunkt.
Vi leverer bestillinger som beskrevet ovenfor og specifikke leveringstidspunkter skal aftales med vores kundeservice.

Ordrer modtaget senest kl. 07.00 kan blive leveret samme dag.
Ordrer der modtages efter kl. 07.00 vil tidligst blive leveret den følgende hverdag.

Det er naturligvis også muligt at bestille til levering på en bestemt dato frem i tiden. Husk blot at vi ikke leverer på søndage og helligdage. Vi leverer selvfølgelig på Mors dag og Valentinsdag.

Pris for levering er 49 kr. ved online bestilling.

Hvis en dato i kalenderen ikke er mulig at vælge, er det fordi der er lukket for bestilling til den pågældende dag.

Blomster til begravelse:

Blomster til begravelse skal bestilles senest kl. 16.00 dagen før levering.

Blomster til begravelse til levering mandag skal dog være bestilt senest lørdag inden kl. 13.00

Oplys altid kirkens navn og adresse, samt tidspunktet for begravelsen.

Ordren vil ikke blive refunderet, ved forkert angivet kirke og eller forkert tidspunkt.

Leveringsområde:

Happyflower.dk leverer blomster, vin og Summerbird chokolade i København og omegn, se bynavne og oversigtskort.
Vi leverer i følgende områder:
Albertslund, Allerød, Avedøre, Bagsværd, Ballerup, Birkerød, Bistrup, Blovsterød, Bregnerød, Brøndby, Brønshøj, Charlottenlund, Dragør, Dyssegård, Farum, Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Greve, Hareskov, Hellerup, Herlev, Holte, Hvidovre, Høje Taastrup, Hørsholm, Høsterkøb, Ishøj, Jonstrup, Karlebo, Kastrup, Klampenborg, Kokkedal, København, Lillerød, Lyngby, Måløv, Mørkhøj, Nivå, Niverød, Nordvest, Nørrebro, Nærum, Rungsted, Rødovre, Skodsborg, Skovlunde Smørum, Stavnsholte, Sydhavnen, Søborg, Søllerød, Taarbæk, Tårnby, Valby, Vallensbæk, Vanløse, Vedbæk, Vesterbro, Virum, Værløse, Østerbro.

Happymap - Happyflower.dk

 

Leveringsmetode:

Hvis modtager ikke er hjemme, vil varen blive sat foran døren og kortet vil blive lagt i postkasse eller brevsprække.
Hvis dette ikke er muligt grundet vejrforhold eller andet, vil afsender og modtager blive kontakt med det samme.

Hvis modtager bor i aflåst opgang, vil vi forsøge at få kontakt til en af de andre beboere i opgangen og derefter sætte varen foran modtagerens dør og kortet vil blive lagt i postkasse eller brevsprække.

Er dette ikke muligt, vil du blive kontaktet på det telefonnummer du opgav ved bestilling.

Varer til sygehuse, hospitaler, hoteller og større firmaer eller lignende anses for leveret når f.eks afdelingen på sygehuset eller receptionen har modtaget varen, som så vil blive videregivet til rette modtager.

Vi gør alt for at levere rettidigt, men ekstreme vejr og trafikforhold vil naturligvis kunne forsinke os. Her tænkes på snestorm, skybrud og lignende. Force Majure.

Dit ansvar:

Det er købers fulde ansvar, at oplysningerne om modtageren er fuldstændige og korrekte. Hvis varen ikke kan leveres eller leveringen forsinkes pga. ukorrekte eller ufuldstændige oplysninger som kunden har angivet, vil bestillingen ikke blive refunderet.

Sådan handler du hos Happyflower.dk:

Hos Happyflower.dk kan du betale med alle gængse korttyper.

Kortgebyr vises på betalingsskærmbilledet og tillægges ordrebeløbet.

Betalingstransaktionen gennemføres når du har godkendt købet.

Alle priser er inkl. moms.

Vi har lavet en shopping guide til bestilling her:

Shopping guide til blomster

Shopping guide til blomster til begravelse

Shopping guide til bestilling af vin

Shopping guide til bestilling af chokolade

Ordrebekræftelse:

Når du har gennemført dit køb, får du automatisk en ordrebekræftelse både på skærmen og derefter pr. mail.
Hvis du har benyttet en @hotmail.com mailadresse, kan din ordrebekræftelse være i dit spam/reklame/uønsket mail filter.

Jura:

Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder blomster, vin, chokolade m.m.

Reklamation:

Ved reklamation skal der rettes henvendelse via telefon +45 42 66 50 02 eller via mail kundeservice@happyflower.dk

Persondatapolitik:

Sådan registreres dine oplysninger, når du bestiller varer elektronisk hos Happyflower.dk.

Når du bestiller en buket eller en anden vare, registreres de oplysninger, du selv har indtastet på www.happyflower.dk  Dvs. afsenders navn og adresse, telefonnummer, e-mail adresse samt  hvilke varer du ønsker leveret. Desuden registreres modtagers navn og adresse.

Disse data registreres i vores database i ukrypteret form. Data mellem Happyflower.dk´s forskellige applikationer transmitteres krypteret via XML (SSL). Alle data mellem brugerens browser og Happyflower.dk´s server krypteres i SSL via Verisign certifikat.

Vi logger dit IP-nummer. Dit IP-nummer bruges naturligvis udelukkende i forbindelse med evt. misbrug.

Happyflower.dk anvender logstatistik med det formål at sikre at websitet er så brugervenligt som muligt, samt at se hvilke varer der er de mest besøgte.

Oplysningerne anvendes til at udføre den bestilling, som du har afgivet. Medarbejdere hos Happyflower.dk har adgang til disse oplysninger for at sikre korrekt ekspedition af din ordre.

Oplysningerne fra bestillingerne videregives ikke i markedsføringsøjemed, og vi sender ikke uopfodrede e-mails ud fra disse oplysninger.

Data opbevares i 5 år. Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Happyflower.dk´s website kræver, at cookies er slået til i din browser, men vi gemmer ingen personlige oplysninger i cookies på din computer.

 Bestil og send en buket blomster hos Happyflower.dk.